streda 21. januára 2015

Tuniak s fazulou

V poslednej dobe sa snazim vzdy si trosku privstat pred pracou a vychutnat si salku caju...Zo zaciatku som pila iba caj a zjedla nejaku tu muesli tycinku..Napokon  som akosik zatuzila po poriadnych ranajkach..Presne takych kde si sadnete za stol s milovanym spolocne sa najete,vypijete caj,kavu a rozbehnete sa kazdy svojou cestou..A tak ma tesi ze pomalicky sa mi naozaj dari sa akosik prinutit kazde rano mat ranajky...Dnes vam ponukam pohlad na ranajky ktore som mala v priebehu tohto tyzdna...
                                                     Tuniak s fazulou
Potrebujeme:150g tuniak v konzerve
400g konzerva bielej canellini fazule
1 cervena cibula
sol
cierne korenie
olivovy olej
Postup:Cibulu si nakrajame na drobno.Dame do misky a pridame fazulu (scedime) a tuniaka (tiez ho scedime)..Vsetko poriadne premiesame..Osolime,okorenime a prelejeme olivovym olejom..Papame s chlebom.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára