utorok 6. januára 2015

Pernikova dutch baby

Dutch baby je vlastne pecena palacinka ktora ma svoj povod v Nemecku.Este nikdy som nieco taketo neskusila tak som sa jedno uprsane rano do toho pustila.A nelutujem...Je to super..Vsetko iba vymiesate nalejete do panvice a date piect..Ak mate ruru so sklenenymi dverami tak ju mozete sledovat..Palacinka vam krasne narastie a vytvori zaujmave hory :)Az po vytiahnuti z rury sa zmensi...Konkretne tato moja..Pernikova je naozaj chutovo zaujimava...Nie je to vyrazna pernikova prichut ale skor taka ..jemna ,nenapadna ,,opatrna ..ale velmi prekvapujuca...Este pred tym ako sa do tejto dobroty pustite vas varujem ze zjete sami bez najmensich problemov celu porciu ...hoci by mala byt pre dvoch :) Alebo opat hovorim iba za seba ?
                                          Pernikova dutch baby
Potrebujeme:2 vajicka (L)
1 PL hnedeho cukru
1 CL melasy (ja ju nemam tak som pouzila Javorovy sirup ,ale kludne mozete pouzit aj med)
40g hladkej muky
1/4 CL mletej skorice
1/8 CL mleteho zazvoru
1/8 CL mleteho muskatoveho oriesku
stipka mletych klincekov
stipa soli
80ml mlieka
30g masla
Postup:Ruru si predhrejeme na 200C.
Vajicka si vyslahame a pridame k nim zvysok ingrediencii (okrem masla)..Poriadne vymiesame..V panvici (ktoru mozme dat do rury,ale kludne pouzite aj nejaku formu)si rozpustime maslo a pridame cesto.Dame piect na 15-20minut..Po vytiahnuti z rury posypeme praskovym cukrom.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára