piatok 16. januára 2015

Belgicka horuca cokolada

Este v septembri ked som mala len par dni pred svadbou som od nervozity nevedela co so sebou..A tak som si objednala 4 kg belgickej cokolady Callebaut.Mozno to niektorych z vas prekvapi a mozno ani nie ale mam uz len 1 kg a rozhodla som sa ho spotrebovat..Zacala som touto uzasnou cokoladou..Ktora je moja najoblubenejsia...Zo vsetkych cokolad ktore som doteraz vyskusala (a verte mi bolo ich dost)tato je proste neprekonatelna...Ma tak uzasnu chut ze by som bola schopna ju pit od rana do vecera kazdy den..A tak som si ju v poslednych mesiacoch pripravila uz  niekolko krat ..Dnes sa mi podarilo ju aj nafotit a tak mi nic nebrani v tom aby som sa s vami podelila o recept...Mimochom neviem ako vy ale ja mam vzdy k svojej cokolade aj nejake tie keksiky :)
                                                      Belgicka horuca cokolada
Potrebujeme:1 liter mlieka
230g tmavej cokolady
115g mliecnej cokolady
stipa soli
1/2CL mletej skorice
Postup:Jednu tretinu mlieka si zohrejeme spolu s cokoladou a neustale premiesavame aby sa nam cokolada poriadne roztopila.Pridame zvysok mlieka.Zohrejeme a pridame skoricu..Poriadne premiesame a mozme podavat..Cokolada sa pije okamzite.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára