nedeľa 21. decembra 2014

Hruskovo skoricovy dzem

Tento rok nepeciem,nechystam a ani moc nezijem vianocnou naladou.Obaja stedry den stravime  v praci.Ani neviem ako mi posledne 3 mesiace od nasej svadby ubehli....A mam pocit akoby som na nic nemala vobec cas kvoli praci ktora ma momentalne uplne pohltila...Kedze som sa tento rok rozhodla nepiect povedala som si ze sa aspon potesim dobrym dzemom (ako ste si mohli vsimnut tento rok som ich spravila uz niekolko )na ktory mam slabost..Dobry dzem proste musi byt !
A tak som sa rozhodla vyuzit hrusiek ktorych mame doma viac nez dost pridala som skoricu a mame na svete uzasnu dobrotu..Moj manzel nema rad skoricu a preto tento dzem ho moc nenadchol(co je samozrejme v moj prospech ) ..Ale ja som totalne podlahla caru skorice a hrusiek ...Musite si davat pozor lebo tento dzem je vysoko navykovy !
                                                         Hruskovo skoricovy dzem
Potrebujeme:8 poh hrusiek (nakrajanych na male kusky)
4 poh krystaloveho cukru
1 PL mletej skorice
stava z 1/2 citrona
Postup:Do hrnca si dame hrusky s cukrom a nechame varit na stredne velkom ohni.Ked nam hrusky zmakknu rozmixujeme na hladko (ale mozte ich iba rozpucit ak nechcete mat az tak hladku a jemnu konzistenciu ).
Pridame skoricu a citronovu stavu.Dobre premiesame a nechame varit az pokial bude dzem husty (test na to ci je hotovy urobime tak ze si kvapneme dzem na studeny tanier a uvidime ako bude husty po vychladnuti.)..Ked bude dzem hotovy porozdelujeme do poharov,poriadne zavrieme a otocime hore dnom.





















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára