pondelok 1. decembra 2014

Hribovy Bourguignon

Tak toto patri do mojej TOP 10 v tomto roku..
Jasne ako mozete vidiet z fotiek a postupu..Spravila som mensiu chybu a miesto pridania malych cibuliek takmer na konci ako bolo napisane v recepte som ich omylom pridala hned na zaciatku s hribami ..Avsak vsetko bolo v poriadku ...Uvadzam original recept..A samozrejme miesto portobello hribov som pouzila tie ktore sme mali v chladnicke uz 2 dni ..Neviem ako sa nazyvaju na Slovensku ale tu v Londyne ich mozte kupit pod chestnut mushrooms ...
TOTO JEDLO MUSITE VSETCI POVINNE VYSKUSAT ...inak nie sme kamosi .....
                                                       Hribovy Bourguignon
Potrebujeme:2PL olivoveho oleja
2PL masla
900g portobello hribov (ja som miesto nich pouzila chesnut mushrooms ktore sme doma mali)
1/2 mrkvy,nakrajana na drobno
1 mala cibula,nakrajana na drobno
2 struciky cesnaku,nakrajane na drobno
1 poh cerveneho vina
2 poh zeleninoveho vyvaru
2 PL rajcinoveho pretlaku
1 CL cerstveho tymianu (alebo mozete pouzit 1/2CL suseneho tymianu)
1 1/2 PL hladkej muky
10-15ks malej cibule (mozte pouzit aj salotku )
Postup:V hrnci si rozpustime 1PL masla s 1PL olejom a pridame hriby..Dusime pokial nam stmavnu...Prelozime do misky..
Do toho hrnca (v ktorom sme dusili hriby ) pridame zvysnu 1PL oleja,mrkvu,nakrajanu cibulu a tymian a sol..Dobre premiesame a smazime na najnizsom ohni cca 10 min.Pridame cesnak a smazime 1 min.Pridame vino a zvysime ohen na najvyssie..nechame zredukovat o polovicu..Pridame pretlak a vyvar...hriby aj so stavou a premiesame..Privedieme k varu a znizime ohen na najnizsie a nechame bublat 20 minut..Pridame male cibulky a nechame varit 5 minut.
V miske si zmiesame muku s 1PL masla ..A pridame do hrnca.Premiesame a nechame bublat 10 minut...
Papame s cestovinou




















1 komentár: