utorok 9. decembra 2014

Citronove linguine

Toto je tip jedla store si doprajem ked som sama doma a nechce sa mi travit hodiny pri sporaku..A tak zvolim nieco rychle ale hlavne nieco co ma aspon na par hodin nasyti ...Citron je neodmyslitelna cast mojej kuchyne a naozaj tieto citronove linguine patria medzi moje stalice..A mozno si poviete:Kto uz by len chcel jest  kysli citron ale naopak..V kombinacii s kremom a vajickami je citronova chut naozaj jemna,hladka a naozaj potesenie jest.
V recepte som pouzila Linguine-mierne splostene spagety....
Recept je od Nigelly Lawson.
                                                    Citronove linguine
Potrebujeme:750g linguine
2 zltka
150ml smotany
50g parmezanu
stava a kora z 1 citrona
15g masla
petrzlen
Postup:Linguine si dame uvarit.
Do misky si dame zltka,parmezan,smotanu koru z 1 citrona a stava z 1/2.Poriadne vymiesame ..Ked budu linguine uvarene precedime vodu(trosku si odlozime do poharika),k linguine pridame maslo,nechame rozpustit..premiesame a pridame zltkovo citronovu omacku..Premiesame a ak cestovina vyzera sucho pridame trochu odlozenej vody z cestovin...Dame na tanier pridame parmezan a ozdobime petrzlenom.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára