sobota 11. októbra 2014

Trifle podla Nigela Slatera

Este predtym ako si poviete ze toto vobec nevyzera ako typicke britske krasne navrstvene trifle tak mi dovolte vam povedat : Ja viem ..Ale ani prinajmensom mi to netrha srdce lebo toto bola najvecsia a najjednoduchsia pochutka aku som mala v poslednej dobe...Ta neskutocna kombinacia tepleho a studeneho je naozaj perfektna ..a radost jest ...Urcite vyskusajte verte mi ze to vobec neolutujete .
                                             Trifle podla Nigela Slatera
Potrebujeme:kokosove mlieko (1 konzerva )
1banan
sladku smotanu
konzerva broskyn
zazvorove susienky
Postup:Kokosove mlieko a banan dame do mensieho hrnca a zohrejeme .Smotanu si vyslahame do polotuha (ked uz bude drzat tvar alebo nebude tuha )...Kokosove mlieko aj s bananom si rozdelime medzi pohare.Na to si dame broskynu...na to smotanu a na vrch nasypeme rozdrvene susienky.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára