pondelok 13. októbra 2014

Chrumkave pecene kura

Asi mojou najvecsou slabostou je chrumkava kozka na kurati..Nedokazem sa jej dojest ...Dokazala by som ju jest kazdy den a mam pocit ze jej nikdy nebudem mat dost ..a kedze pecene kura so zemiakovou kasou je absolutne ze TOP tak som sa dnes rozhodla s vami podelit o moj najnovsi pokus ..Urcite pokus ktory budeme casto opakovat ...Krasne prevonane ...Normalne zacinam byt hladna ked len nan pomyslim :)
Recept je od Nigela Slatera ...ako inak kedze posledne dni mi tento clovek totalne metie hlavu ....
                                           Chrumkave  pecene kura 
Potrebujeme:kura
maslo
tymian
citron
cesnak prekrojeni na pol
Postup:Ruru si predhrejeme na 200C.Maslo izbovej T si zmiesame s tymianom (iba listocky nakrajane na mensie kusky ).Tymianove maslo rozotrieme po celom kurati a dame aj trochu (ja som dala 1/2 PL ) dovnutra kurata.Osolime,okorenime.Citron prekrojime na pol polku dame do vnutra kurata a z druhej polky pouzijeme stavu ktoru prelejeme cez cele kura ..(vystaveni citron nevyhodte pridajte ho do pekaca )..Do pekaca pridame prekrojeni cesnak a pripravene kura.Dame piect ...(ja vzdy peciem 20 min na 500g )...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára