utorok 19. augusta 2014

Zivanska

Takze toto je moje posledne slovenske jedlo ktore som minuly tyzden pripravila.Ked som do googlu zadala zivanska vyhodilo mi presne 1910 odkazov ..Co je obrovske mnozstvo a hlavne velmi narocne vybrat jeden ktory bude ten najlepsi.(hlavne ak ste este nikdy nejedli zivansku )...Tolko roznych variacii s klobasou,paprikou,kuracim masom,bravcovym masom,kecupom,rascou ...Napokon som ju pripravila z toho co som mala doma a vysledok bol super ...To iste odporucam aj vam ..Dajte tam to co mate doma ...Obvykle sa toto jedlo prpravuje v pahrebe ale kedze ja tu moznost nemam zvolila som ruru :)
                                                              Zivanska
Potrebujeme:bravcove maso
zemiaky
cibula
slanina
horcica
cierne korenie a sol
mleta paprika
Postup: Bravcove maso si vyklepeme na tenke kusky,osolime,okorenime a natrieme horcicou.Poukladame na alobal.Na maso dame cibulu,slaninu a prikryjeme zemiakmi.Osolime,okorenime a posypeme mletou paprikou.Poriadne zabalime alobalom a dame piect na 1 hodinu pri 200C.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára