pondelok 11. augusta 2014

Gulas

  Naposledy som jedla gulas pred dvomi rokmi.A tak samozrejme musela prist chvila ked som mala pocit ze ak ho nebudem mat na obed tak zahyniem.Velmi,velmi vazny stav..Ked som vcera listovala knihami prisiel mi na rozum a pustila som sa do hladania gulasa ktory sa podobal na ten co nam zvykla robievat mama...A tak som sa dostala k relacii: Nebicko v papulke..a ich legendarnemu gulasu...DELIKATESA a fakt ...ako najlepsi gulas aky som kedy jedla !
Recept najdete priamo tu : http://www.nebickovpapulke.sk/recept/gulas
                                                                           Gulas
Potrebujeme:hovädzie mäso (močing) 1,5kg
cibuľa 350g
bravčová masť 100g
paprika 200g
rajčina 150g
paradajkový pretlak 80g
soľ, čierne korenie, majoránka, rasca, cesnak
sladká mletá paprika 25g
zemiaky 0,5kg
Postup:Nakrájame mäso na menšie kúsky a cibuľu nadrobno. Necháme rozpáliť bravčovú masť, pridáme cibuľu, chvíľku restujeme, potom pridáme pretlak a zase chvíľku restujeme. Pridáme nakrájané mäso, okoreníme, pridáme rascu, osolíme a zamiešame.  Potom pridáme pretlačený cesnak, mletú červenú papriku, za stáleho miešania restujeme a potom dolejeme vodou. Prikryjeme pokrievkou a po chvíľke pridáme nakrájanú papriku, paradajky a zemiaky, premiešame. Povaríme asi 20 minút a začneme dochucovať majoránkou, môžeme ešte pridať pretlačený cesnak, soľ.









2 komentáre:

  1. Ahoj,
    som na Tvojom blogu prvy krat a nadchli ma Tvoje recepty. Nemas nahodou nejaky zoznam receptov, ktore si tu uz uverejnila? Npr. ak by som tu chcela najst nejaku fajnu polievocku alebo lievance, kde to mam hladat?
    Dakujem za odpoved, Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Katka :)
      Som rada ze sa ti u mna paci !dufam ze tu najdes kopec inspiracie a receptov ktore ta niecim zaujmu...
      Zoznam zatial nemam ale mozno v blizkej buducnosti sa k tomu dostanem :) Urcite by to bolo jednoduchsie pre vsetkych ..
      Bohuzial zatial musis prechadzat celym blogom alebo si daj do googla napr:polievky made with love sk a malo by ti ich tam vyhodit :)
      Prajem pekny dnik ! :)

      Odstrániť