utorok 17. júna 2014

Marhulovy dzem s rozmarinom

Opat som vam priniesla dalsiu skvelu kombinaciu...Marhula+rozmarin...Avsak tento krat som urobila na koniec jednu vec ktoru som este predtym nikdy neskusila:Po uzavreti poharov som ich este vlozila do hrnca s vriacou vodou a tak som ich vysterilizovala.....A opat som pridala kusok masla do dzemu :)
Uvidime ako moje dzemovanie bude pokracovat..Ale momentalne ma to strasne bavi tak sa urcite mozte tesit na niekolko paradnych kombinacii :)
                                             Marhulovy dzem s rozmarinom
Potrebujeme:680g marhul,zbavene kostky a rozmackane (ja som ich rozmixovala do hladka mixerom)
400 g krystaloveho cukru
3 PL rozmarinu,nasekaneho na drobno
stava z 1 citrona
Postup:Prve co som urobila bolo ze som si vysterilizovala pohare.
V hrnci si zmiesala marhule,cukor a rozmarin.Varime na stredne velkom ohni.Varime az pokial nam dzem zhustne (az tak ze ked po strede prejdete varechou tak sa pomalicky vrati k sebe-nie hned ).Cca 12-15 min...Ja som ho varila dlhsie nechcela som ho mat riedky....Pridame citronovu stavu,premiesame a odstavime z ohna.Dzem porozdelujeme medzi pohare..Poriadne uzavrieme a prevratime hore dnom.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára