sobota 21. júna 2014

Jahodovo rebarborovy dzem

Tak a je tu opat dalsi dzem..Avsak musim uznat ze tento je jeden z mojich najoblubenejsich.Nevedela som sa ho dojest :)Je uzasne sladucky a ma ten spravny kyslasti smrnc :)Ako mi len chybala ta rebarbora :)
Tento krat som vyskusala jednu fintu ktoru som nasla na internete ..Ak chceme zistit ci je dzem hotovi....Prejdeme po nom lyzicou a sledujeme (zad lyzice ) ako nam po nej steka ..Ak ide rychlo tak sa este musi varit ...ak pomalicky a lenivo steka dzem je hotovy :)
 
                                                     Jahodovo rebarborovy dzem
Potrebujeme:450g jahod
450g rebarbory
1 1/2 poh cukru
Postup:Jahody a rebarboru si ocistime a nakrajame na mensie kusky (rebarbora na 13mm kusky).Do sklenenej nadoby si dame jahody,rebarboru a cukor.Dobre premiesame,prikryjeme a nechame stat minimalne 1 hodinu (az pokial nam ovocie pusti stavu )
Vysterilizovala som si pohare.
Do hrnca som si dala ovocie aj so stavou a priviedla do varu.Neustale premiesavajuc varime az pokial nam dzem nestuhne.Porozdelujeme do poharov.Po uzavreti som ich este dala do hrnca s vriacou vodou na 10 min :)











 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára