streda 9. apríla 2014

Cestovina s tuniakom,rajcinami a bazalkou podla Jamieho Olivera

Rychly,jednoduchy a hlavne chutovo uzasny obed ci vecera pocas vasho totalne zaneprazdneneho tyzdna.Je to take vdacne jedlo.Nakrajate cibulu,chilli papricku a bazalku,pripravite cestovinu+ vsetko sa to akosik spravi samo bez akychkolvek komplikovanych a zdlhavych postupov ktore vam totalne zoberu chut na jedlo....U mna je zatial toto najlepsie jedlo tohto tyzdna a neviem sa toho dojest...Inak uplne super je nadruhy den studena na ranajky (som v tomto naozaj uplne sama ??? :)
V originali sa tato cestovina nazyva : Jools favourite Saturday afternoon pasta 
                         Cestovina s tuniakom,rajcinami a bazalkou podla Jamieho Olivera
Potrebujeme:olivovy olej
1 cervena cibula
1-2 cervene chilli papricky ( ja som pouzila iba jednu,ocistenu,zbavenu zrniecok,nakrajane na drobno )
1 CL mletej skorice
hrst bazalky (iba listky )
2 x 400g cele lupane paradajky v konzerve
2 x 300g tuniak z konzervy
sol a cierne korenie
500g rigatoni alebo penne
nastruhana kora a stava z 1-2 citronov ( ja som pouzila stavu iba z polky citrona )
Postup:Cibulu si ocistime a nakrajame na drobno.Bazalku si nakrajame.V hrnci si zohrejeme olivovy olej a pridame cibulu,chilli,bazalku ,skoricu a smazime na najnizsom ohni cca 5 min az cibula zmekne.Zvysime ohen a pridame paradajky ,tuniak a sol.Pomocou lyzicky si rozpucime paradajky.Privedieme k varu a nechame bublat 20 min.
Medzi casom si uvarime cestovinu.
Napokon si zmiesame cestovinu s tuniakovou omackou .Pridame nastruhanu koru z citrona,stavu a dobre premiesame .










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára