sobota 1. marca 2014

Pomarancovo makovy kolac

Na hocijaky kolac s makom mam zalusk uz pekne dlho.Ale akosik mi to doteraz nevyslo....za posledne dva roky toto bolo prvy krat.A verte mi bola to magicka chvilka ked som sa prvy krat nadychla tej nadhernej vone ...Do ruk sa mi dostal tento recept uz davnejsie.Je jednoduchy a chutny.Ale to asi poviem pri kazdom kolaci ktory upeciem.Takze nevahajte a pustite sa do pecenia :)
Upozornenie: Hej ludia vsimli ste si ze mam aj fb stranku ? nie ?? ..nech sa paci :https://www.facebook.com/pages/Made-with-love/252536971549054?fref=ts ....dajte mi like ak mate cas a hadam ma to aj dokope k tomu aby som sa FB stranke naozaj NAOZAJ zacala venovat.Diky.
                                                      Pomarancovo makovy kolac
Potrebujeme:4 vajicka,izbovej T
nastruhana kora z 2 pomarancov
1/2 poh slnecnicoveho oleja
1 poh krupicoveho cukru
2 poh hladkej muky
1 CL prasku do peciva
1 CL sody bikarbony
1/4 CL soli
300 ml kyslej smotany
1/2 poh celeho maku
Postup:Ruru si predhrejeme na 180C.Tortovu formu(20cm) si namastime maslom a na dno si dame papier na pecenie.
V miske si zmiesame muku,sol,prasok do peciva a sodu bikarbonu.
V dalsej miske si vyslahame vajicka,cukor a nastruhanu koru.Az pokial budu mat bledsiu farbu a hustejsiu konzistenciu(cca 5 min).Postupne pridame mukovu zmes.Vmiesame olej,kyslu smotanu a mak.Vsetko dobre premiesame nalejeme do formy a dame piect na 45-50 min.Po vytiahnuti z rury nechame uplne vychladnut
                                               Cream cheese krem
Potrebujeme:150g cream cheese ( kremovy syr ako Philadelphia)
1 poh praskoveho cukru
1 PL pomarancovej stavy
Postup:V miske si pomocou elektr. mixera zmiesame kremovy syr a praskovy cukor(ktory tam pridavame postupne).Napokon vmiesame pomarancovu stavu a mozme natriet na kolac.




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára