nedeľa 9. marca 2014

Pecene kura v mlieku podla Jamieho Olivera

Neuveritelne dobre a jednoduche pecene kura ktore  vas uplne dostane svojou lahodnou chutou :)
Nebojte sa tej kombinacie -mlieko,cesnak a skorica.Verte mi,bude to jedno z najlepsich jedal ake ste kedy pripravili.
                                                Pecene kura v mlieku podla Jamieho Olivera
Potrebujeme:1,5kg cele kura
sol
cierne korenie
maslo
olivovy olej
1/2 celej skorice
poriadna hrst salvie (iba listky)
nastruhana kora z 2 citronov
10 cesnakovych strucikov v supke
565ml plnotucneho mlieka
Postup:Ruru predhrejeme na 190C.V hrnci (ktory mozte pouzit aj v rure,ak vsak nemate nieco taketo,kludne si to osmazte a potom si to prelozte do normalneho pekaca) si rozpustime maslo s olivovym olejom(iba trosicku oliv.oleja).Na tom si osmazime kura (ocistene,umyte) az do zlatavo hneda z kazdej strany.Prelozime na tanier a zbavime sa masla a oleja.Kura dame naspet do hrnca a pridame zvysne suroviny.Dame piect na 1 1/2 hod.(z casu na cas ho trosku prelejte tou stavou ).









5 komentárov:

  1. Nóóó, vyskúšam. Som zvedavý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vrelo odporucam :) Ja som sa dnes toho nemohla dojest :) Dobrota je to veru paradna ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uz sa pecie a cely barak krasne vonia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Absolutne vynikajuce, uplne stavnate, perfektne so surovym salatom ktory nema rada Denka, ale aj bez neho je bozske.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Som rada ze chutilo :) Je to fakt paradny recept a ta chut uplne neodolatelna :)

      Odstrániť