sobota 8. marca 2014

Cestoviny so sicilskym pestom podla Nigelly Lawson

Este predtym ako sa nadsene pustite do tejto uzasnej cestoviny so sicilskym pestom dam vam celkom par dobrych rad do zivota (Tie co ma naucila Nigella,a mata bola inspiracia od Giorgio Locateli ktorym som uplne posadnuta a momentalne sa preluskavam jeho NEUVERITELNOU knihou Made in Italy.Tu proste musite mat ak ste rovnako posadnuty Talianskou kuchynou ako ja)
POZNAMKY:1:Prosim vas nezacnite si zufalo trhat vlasy ak sa nedostanete k Fusilli Lunghi(dlhe fusilli ala telefonne snury :) ) kludne pouzite obycajne fusilli alebo aj hocijaku inu cestovinu
Neodporucam vam nastruhat si na ne parmezan pred konzumaciou,bolo by to uz fakt privela a mozno by vas to znechutilo (Taliani si nikdy nestruhaju parmezan na cestoviny ak obsahuju rybu).Ak vsak nemate radi ancovicky pouzite namiesto nich 4 PL struhaneho parmezanu.
Obvykle tuto specialitku doplnia bazalkou,niektory nepotrebuju vobec nic a ja som pouzila matu (lebo Giorgio Locateli je moja platonicka laska forever :)
                                                Cestoviny so sicilskym pestom podla Nigelly Lawson 
Potrebujeme:500g cestovin (fusilli lunghi)
250g cherry paradajok
6 ancoviciek
25g hrozienok sultaniek
2 struciky cesnaku
2 PL kapar
50g mandli (bez supky)
60 ml olivoveho oleja
hrst maty
Postup:Cestoviny si dame varit do osolenej vody.V mixeri si rozmixujeme paradajky,ancovicky,hrozienka,cesnak,kapary,mandle a olivovy olej.Este predtym ako zlejeme cestoviny odoberieme trochu vody a pridame 2 PL do pesta.Cestoviny premiesame s pestom a podavame s par listkami maty.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára