pondelok 24. februára 2014

Citronova babovka

Ja viem ja viem.Obrazok vyzera hrozne.Lepsie povedane je to babovkina chyba.Ale dovolte mi vas ubezpecit ze je velmi chutna aj napriek vyzoru.Nie vyzor je moja chyba.Pokaslala som to.Ponahlala som sa a zabudla som na milion veci popri peceni.Formu som vysypala mukou az prilis preto mozte vidiet tie pasiky muky na babovkinom povrchu a napokon som to hlupo pokusila zakryt marhulovym dzemom ....:D :D :D Nezartujem ...Cas mi sliape na paty a ja mam pocit akoby som mala problem dychat ...Ale tento tyzden by mal byt lepsi a tak vam hned pridam aj recept na uzasnu preuzasnu babovecku:)
                                                           Citronova babovka
Potrebujeme:225g masla,izbovej T
3 poh hladkej muky
1 PL prasku do peciva
stipka soli
2 1/2 poh krystaloveho cukru
nastruhana kora z 8 citronov
4 vajicka (velkost L)
250 ml bieleho jogurtu
Postup:Ruru si predhrejeme na 180C.Babovkovu formu si namastime a vysypeme mukou.
V miske si zmiesame muku,prasok do peciva a sol.V dalsej miske si citronovu koru pomocou prstov zapracujeme do cukru. K tomu pridame maslo a pomocou elektr.mixera dobre premiesame.Po jednom pridame vajicka a zakazdym to dobre zmiesame.Potom pridame po troche mukovu zmes a biely jogurt .Zaciname mukou a aj nou koncime.(trocha muky zamiesat-biely jogurt opat dobre zamiesat-muku zamiesat jogurt zamiesat a napokon zvysok muky..Dufam ze to neznie neuveritelne komplikovane).Cesto nalejeme do babovkovej formy a dame piect na 60 min (skontrolujte sparatkom ci uz je hotova a ak bude treba nechajte ju aj dlhsie alebo kratsie ).Po vytiahnuti z rury ju nechame vychladnut a vyklopime z formy.
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára