nedeľa 19. januára 2014

Pecene masove gulky

Uz dlhsie som pokukovala po tomto recepte az nan napokon prisiel cas..Upiekla som,pochutila som si a rozhodla som sa s vami on podelit.Lebo verte mi ,naozaj stoji za to :) ( Hlavne ak mate chut ochutnat nieco netypicke ..teda aspon v nasich koncinach )
                                              Pecene masove gulky
Potrebujeme:Na rajcinovu omacku :4 CL rastlinneho oleja
4 PL rajcinoveho pretlaku
2 PL octu
2 CL medu
2 CL Worcesterovej omacky
1 PL Dijonskej horcice
stipka soli
Na masove gulky:2 kusky toastoveho chleba
1 stredne velka cibula
1 strucik cesnaku
1 stredne velky zelerovy stonok
1 stredne velka mrkva
olivovy olej
1 CL soli + viac pre zeleninu
cierne korenie
900 g mleteho hovadzieho masa
1 PL rajcinoveho pretlaku
1 CL mletej papriky
1 CL dijonskej horcice
2 PL worcesterovej omacky
1/2 poh (120ml) mlieka
2 vajicka (velkosti L )
a ak chcete kludne pridajte aj 1/4 poh nakrajanej petrzlenovej vnati (ja som ziadnu nemala po ruke )
Postup:Vsetky suroviny na rajcinovu omacku si dame do maleho hrnca a nechame bublat 2 min.Celu dobu to musite stale premiesavat aby sa vam omacka nepripalila.Odlozime na bok.
Ruru si predhrejeme na 180C.Z toastovych chlebov si pomocou kuchynskeho robota spravime cerstvu struhanku.Dame do misky.Cibulu,cesnak,mrkvu a zelerovy stonok si na drobulinko nakrajame ( aj toto mozte velmi rychlo urobit v kuchynskom robote ).Do panvice si dame olivovy olej,zohrejeme a pridame zeleninu.Osolime a okorenime.Smazime cca 10-15 min pokial nebude zelenina zmaknuta a trosku zmeni farbu.Stale to musite premiesavat aby sa vam to nepripalilo.Napokon si tuto zeleninu pridame k struhanke.A k tomu si pridame zvysok ingrediencii.Dobre to premiesame a vytvarujeme si gulky ktore budu mat v priemere cca 3-4 cm.Poukladame na plech tak aby sa nedotykali a z vrchu ich natrieme tou rajcinovou omackou.Dame piect na cca 20 min.Mozme servirovat so zemiakovou kasou .


























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára