streda 11. decembra 2013

Pecan Sandies

Uz v septembri som si hovorila ze v novembri zacnem pomaly vypekat/blogovat na vianocnu temu.Dokonca povodny plan bol ze v decembri kazdy den zverejnim recept na vianocne cookies atd ....Ehm,uhm ...lenze potom na mna prisla vianocna unava(bohuzial v mojom pripade naozaj existuje,klud klud ziadny stres na vsetko mam dostatok casu....cas plynie tak pomaly ze ?..ehm pockat ? dnes je uz polka januara ??...co ??a ja som zas zabudla upiect tie vianocne pecivko na ktore som sa tak chystala...Nabuduci rok :)A tak aby som sa aspon trosku citila lepsie tak vam dnes prinasam tento super recept na americku specialitku ...Pecan Sandies...Nazvime ich Pekanove Susienky...A ak by som chcela byt specifickejsia Tak by boli..Pekanovymi Mrvenkami...Ale to by zas nebolo ono...Zostanme pri Pecan Sandies...nemusime vsetko prekladat ...no nemam pravdu ?
                                                          Pecan Sandies
Potrebujeme:100g zmaknuteho masla (nesoleneho )
100g krupicoveho cukru
125ml slnecnicoveho oleja
1 vajicko (vecsie,asi L )
1/2 CL vanilkoveho extraktu
340g hladkej muky (preosiatej)
1 1/2 CL prasku do peciva
 1/2 CL soli
100 g pekanovych orechov,nasekanych na kusky
Na obalovanie pred pecenim :100g krupicoveho cukru
10-20 ks pekanovych orechov
Postup:Ruru si predhrejeme na 170C.Plech na pecenie si vylozime papierom.
V miske si pomocou elktr.mixera zmiesame maslo a krupicovy cukor.Pridame slnecnicovy olej.Vsetko dobre vymiesame.Vmiesame vajicko a vanilkovy extrakt.Pridame muku,prasok do peciva,sol.A miesame az do chvile kym sa nam nevytvori cesto.Opatrne pomocou varechy vmiesame pekanove orechy.Misku zakryjeme foliou a dame do chladnicky na 30 min.Po 30 min vytiahneme cesto z chladnicky ,vytvarujeme gulicky ktore obalime v krupicovom cukre a dame na plech.Na kazdu gulku pritlacime pekanovy orech.Dame piect na 10-12 min.Po vytiahnuti z rury nechame vychladnut.









 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára