štvrtok 12. decembra 2013

Brownie cookies

Mam pocit ze uz stastnejsia by som nemohla byt.Nielen ze mam pre vas tento UZASNY a UNIKATNY recept na najjednoduchsie BROWNIE COOKIES ktory proste musite musite musite vyskusat ale tento tyzden som dostala do svojej kuchynskej rodinky absolutnu hviezdu : KitchenAid...Tuzila som po nom ...uhm hmmmm asi 3 roky ??Vzdy som jeho kupu odkladala lebo vzdy som si vravela:Kupim si ho ked sa natrvalo usadim doma...Ale F ktory mimochodom prehlasil ze ma nikdy neobdaruje takouto bombou ( teda aspon mi to posledny rok velmi intenzivne tvrdil a hlavne pripominal )vzal veci potichucky do vlastnych ruk a prekvapil ma skorym darcekom.Prekvapil ?? Slabe slovo...SOKOVAL...Neveril vlastnym ociam ked ma videl skakat a vrieskat po celej izbe cca 15 minut od radosti...Vsetko ho omrzelo ked som si ten tazky KitchenAid vliekla s revom naspet do izby potom co mi ho dal do kuchyne (fajn,znie to divne ale akoby ste sa vy citili keby zdielate tu miestnost s 5 cudzincami ??Take faro tam proste nema co robit )...Takze KitchenAid spava s nami v izbe :)Ja toho chlapa proste zboznujem a nekonecne velmi milujem :)
A teraz k receptu...Aj ten ma pre mna  specialny vyznam : Je od velmi znamej bloggerky a autorky knihy Smitten Kitchen Cookbook ...Deb Pelerman..Ta zena je pre mna osobne velmi inspirativna a mozem potvrdit z vlastnej skusenosti ze jej recepty su fakt ze THE BEST ...A tieto brownie cookies.Su..dokonale ..Len si predstavte chrumkave cookies na okrajoch a v strede krasne vlacne:)Pouzite svoje oblubene kakao (osobna rada do zivota :) Celkovo by ste mali mat 55 ks cookies.
                                                 Brownie cookies
Potrebujeme:375g hladkej muky
55g kakaa
1/2 CL sol
1/2 CL prasku do peciva
225g masla,izbovej T (nesoleneho )
300g krystaloveho cukru
2 vajicka ( velkosti L)
1 CL vanilkoveho extraktu
Postup: Ruru si predhrejeme na 160C.
V miske si zmiesame muku,kakao,sol a prasok do peciva.
Pomocou elektr.mixera si vymiesame cukor a maslo do hladka.Po jednom pridame vajicka a vanilkovy extrakt. Postupne si pridame kakaovu zmes.Potom cesto zabalime do folie a ulozime do chladnicky na 1 hodinu.
Dosku/stol si vysypeme mukou.Cesto si vyvalkame do 0,5 cm hrubky.Pomocou formiciek si povykrajujeme cesto.To poukladame na plech vylozeni papierom na pecenie a dame piect na 8-11 min (naj je na 11 min).Po vytiahnuti z rury ich prelozime na mriezku a nechame vychladnut..








 










Recept:Deb Perelman-The Smitten Kitchen Cookbook

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára