pondelok 2. septembra 2013

Jahodovo kokosove lassi

Pokial sa pytate Co je to lassi ? Tak mi dovolte hned teraz vysvetlit o co vlastne ide :)Lassi je jogurtovy napoj(ochuteny) ktory pochadza z Indie! Tak tu aj cela story o lassi konci ..iba ak by ste chceli vediet ze ja a moj priatel teraz na tom ficime celkom pravidelne lebo je to neskutocne dobre :)Ovocie mozte pouzit podla vasho vlastneho vyberu .....a AK ste uz ochutnali kupovane lassi a pomysleli ste si ....fuj to nie je moje gusto ...TAK vyskusajte nie MUSITE VYSKUSAT toto domace lassi lebo JA vam hovorim a garantujem ze domacemu sa nic nevyrovna (odkazuje priatel ktory neznasal kupovane lassi :)
                                  Jahodovo kokosove lassi
Potrebujeme:2 poh jahod (nakrajanych na polku)
1 poh ladu
2/3 poh natural jogurtu
1/3 poh kokosoveho mlieka
1 PL cukru ( ja som pouzila viac ,zalezi aj od kyslosti jahod..treba ochutnavat a uz iba doladit podla vasej chute :)
Postup: Vsetko to dame do kuchynskeho robota a dobre rozmixujeme :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára