štvrtok 15. augusta 2013

Kremova hraskova polievka s chrumkavym Prosciuttom

Toto je najrychlejsia,najjednoduchsia a najlepsia polievka aku som kedy urobila !!Je to polievka ktoru si vychutnate od prvej az do poslednej lyzicky lebo lahodny hrasok absolutne doplna slansie ale UPLNE uzasne chrumkave prosciutto....Je to zohrata dvojka...Toto je recept ktory vas urcite nesklame :)Vyskusajte a posudte sami.
Kludne mozte pouzit miesto prosciutta i obycajne chlebove krutony (mojmu priatelovi viac smakovala tato verzia :)
                                        Kremova hraskova polievka s chrumkavym Prosciuttom
Potrebujeme:1/2poh (2 vecsie salotky)salotky,nakrajanej
1PL(3 struciky ) cesnaku,nakrajaneho
4 poh kuracieho vyvaru
1 kg hrasku (ja som pouzila mrazeny)
6 kuskov prosciutta
dobry olivovy olej
cierne korenie
sol
Postup:V hrnci si zohrejeme 2 PL (30ml) olivoveho oleja a pridame salotku.
Osmazime (3-5 min) do zlatava a pridame cesnak.Smazime dalsiu minutku.Napokon pridame kuraci vyvar,hrasok,2 PL soli a 1 PL cierneho korenia.Privedieme k varu,znizime plamen a varime 5 min.Napokon to pomocou ponorneho mixera pekne rozmixujeme.Ochutnajte a ak bude treba este pridajte sol ci cierne korenie podla vasej chuti.
Ruru si predhrejeme na 220C.Prosciutto si poukladame na plech vylozeni papierom na pecenie a dame piect na 5-8 min az do chrumkava.
Ja osobne ( pred samotnou konzumaciou ) som si este pokvapkala trosku olivoveho oleja,ponorila platok prosciutta a pustila sa do mnamkovania :) :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára