pondelok 8. apríla 2013

Lemony chicken & Pasta soup

Keď som pred niekoľkými mesiacmi vyskúšala pripraviť svoju prvú kuraciu polievku ktorá sa mi nejakým zázrakom a s nepochopiteľných príčin úplne vyparila zlostne som sa zaprela :Už nikdy žiadna polievka !Mala som pocit že som jediný človek na tomto svete ktorý nemá schopnosť pripraviť obyčajnú polievku ..Mala som depresívne a veľmi zúfale stavy aaaaaaaaaaažžžžž do momentu kedy sme obaja pomaly umierali chorobou a nemala som na vyber :)Bud nám uvarím teplu a chutnú polievku ktorá nás opäť postaví na nohy alebo ...sa budeme naďalej trápiť ....Depresie išli bokom a ja som sa pustila do svojej polievky s malinkým takmer neviditeľným srdiečkom a nádejou že možno sa mi to napokon už konečne podari ..A podarilo sa !!! Je to obyčajná kuracia polievka s drobnou cestovinou a mesiačikom citronu ktorý si do nej vytlačíte pre chuť (samozrejme že polievka bude užásna aj bez citronu ak sa vám ta predstava nepozdáva )

                                    Lemony chicken & Pasta soup
Potrebujeme:1 PL olivového oleja
                    1 por ktorý si nakrájame na 0,5 cm kúsky
                    1 celerový stonok
                    400 g kuracieho mäsa podla vášho výberu(ja som použila prsia)
                    1,5 l kuracieho vývaru
                    sol,korenie
                    vopred uvarená cestovina
                    1/4 poh nakrájaného kôpru
                    citronové mesiačiky
Postup: Rozohrejeme si olej vo veľkom hrnci.Pridáme si por a celer,smažíme 5-7 min(nesmiete zabudnúť to pravidelne premiešavať tak aby sa vám to nepripálilo).Pridáme si vyvar ,kura,sol a korenie.Prikryjeme pokrievkou a znížime plameň.Necháme variť 15-20 min.Keď už bude kura uvarené,vytiahneme ho,nakrájame na menšie kúsky.Polievku varime ďalšich 8-10 min.Napokon vypneme plameň.Pridáme kôpor,kura .Pri servírovani do taniera si pridáme cestovinku,a kúsok citrona ktorého šťavu si do polievky vytlačíme.

:D :D :D :D :D

                                                                                               

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára